vineri, 18 noiembrie 2011

Fără sens

Putem fi regi sau sclavi,
nu-i nicio diferenţă,
separă umilii de bravi ,
o simplă reverenţă.
Legea numerelor mari,
guvernează viaţa,
ea nu ţinr cont de tine,
individul fără chip,
care într-un loc anume
are şi ceva de spus.
Teorii, religii, mituri,
nu contează, nu au sens,
când pământul se învârte
fără rost în univers.
Sentimente, griji, speranţe,
îţi accelerează cordul,
pierzi averi, calci pe cadavre,
ţi se însorează nordul,
nu rămâne vreun imperiu
sau preafercite lavre.

2 comentarii:

  1. 19XI2011, 7:08AM

    ROST !
    Rostul nu trebuie cercetat, ci doar cautat !
    Iar Rostul - este CREZUL meu - este insusi Dumnezeu !
    Tot ceea ce "folosim" ne ESTE DAT spre UZ ! Folosim insa "sporadic", fara Tel, fara contriubutii personale, folosim manipulati, folosim sa manipulam, credem ca stim, credem ca intelegem, credem ca traim, insa [VOALUL de Mistere] este suficient de ACOPERITOR, pentru a ne da RAGAZ de SUFERINTA !
    RAGAZ de DOR ! Dor de Dumnezeu!
    DoarATAT !
    ~
    Cornelius, :)
    (19XI2011, 7:14AM)

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pentru PRECIZARILE pe care MI LE-AM FACUT, cu ajutorul OGLINZII numite (azi):
    Domnul George Horinceanu !
    Dumnezeu sa va Binecuvanteze ! Cu prolificitate de Fapte Benefice ! Doamne ajuta ! Amin.
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere