luni, 17 ianuarie 2011

Fără să fi stabilt jaloane temporale, pot spune că apreciez tot ce a fost înainte de băsescu. Încercările stipendiaţilor săi, de a justifica acţiunile teroriste îndreptate cu atâta ardoare împotriva propriului popor, sunt jalnice. Liiceni. copii de suflet, patapievici, turcani, nu vă îmbulziţi deodată, staţi la rând să luaţi bani! După dictatura ceauşistă urmează democraţia băşinoasă. Marinar de apă minerală, piratul alungat din porturile lumii, a adăstat pe braţele afroditei cârnăţărese cu gând de dinastie parlamentară. Ar moşteni , dacă nu lăutari din Parlament evanghelizaţi ad-hoc, copii moştenitori de Sida.

4 comentarii:

  1. Frumos, dar "GAUNOS" ! Asa parere pertinenta si competenta, s-ar fi repetat negresit, daca acest Blog nu ar fi o simpla MASCA !
    Domnule georgeh !
    SUNTEM IN OCTOMBRIE !
    De bine, de rau ... acest popor - din care faceti parte banuiesc - A TRAIT "evenimente".
    Mai pe sleau: ACEST BLOG al dvs. NU EXISTA ! Deci nici dvs. nu existati ! Deci nici aceste 3 articole (adineauri vazusem doar doua ! Imi cer scuze !) si nici "contributia mea" prin comentarii !
    DE CE TOTUSI imi solicitati "Prietenie" pe facebook !
    doar pentru ca v-ati declarat cu cateva luni "MAI MARE" decat mine ?
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  2. georgeh
    ~
    Sunt suparat ! Imi dau seama "cat de mult" - mai bine zis cat de putin - AM AVANSAT !
    Acum cca. 40 de zile, puteam sa scot "asa perle" ?? Imi propusesem sa NU Judec ! Chiar daca am criticat ... "constructiv" (cu alte cuvinte DEMOLAM ... intr-o veselie !), abia acum, dupa o mica "detasare", constat jalnicul meu comportament !
    ~
    De apreciat, este categoric "treaba" fiecaruia, face parte din [Continuitatea neintrerupta] /.../ Aici am intrerupt insa eu, aseara ! Am adormit ODATA cu fetita; am revenit la ora 3:57AM. Nu mai stiu ce vroiam sa spun ...
    --- ---
    Am recitit articolul dvs. si comentariul meu cel vechi si ciotul celui prezent !
    Imi cer iertare pentru duritatea mesajului din comentariul meu din 8 Octombrie ! Atunci, in Octombrie, mi-am dat seama cat de "deplasat" am fost ... insa nu am revenit sa "indrept" lucrurile !
    Vorbele pot construi, insa, pot si demola ! Nu sunt adeptul anularii ! Asa am gandit atunci ... asa ramane !
    ~
    Eu am fost Clonat de cineva, terfelindu-mi-se Imaginea ... intr-o "veselie" de nedescris; pur si simplu MI-AM ADUS AMINTE de o perioada din existenta mea (mai ales de Blogger) in care am fost nevoit "sa intru in pielea" impostorului, sa incerc sa-l inteleg !
    Aici credeam ca vad (in Octombrie 2011) o alta fateta a Clonei: "Blogul" acelei Clone NU era copia fidela a Blogului meu principal. Era O BATAIE DE JOC ce nu avea cum sa intre la categoria ... Pamflet ! Facuse chiar niste filmulete pe YouTube (niste trucaje evidente) cu decupaj al pozei mele, suprapus pe alte imagini ... indecente (sexuale).
    Tarziu, abia in ianuarie 2010 am inceput sa ma desprind, indraznind sa "moderez" comentariile !! Pana in vara m-a mai deranjat cu INJURII si MASCARI, dar, cel putin aveam TARIA de A MA OPUNE: acele comentarii NU apareau, nu le faceam publice !
    Adevarata duritate a venit insa in VARA !
    Mi-am pierdut sotia: a avut cancer !
    Copilul, aflat la tara - pentru ca sotia, vazandu-l SA AIBE de ce "trage" de Boala - NU mi-a mai fost inapoiat, eu FIIND NEVOIT - la modul absurd - sa "CASTIG" Tutela in proces ! A durat peste 8 luni de zile.
    Odata cu plecarea fetei vitrege (sotia a mai avut o fata - a locuit in Familia mea 6 ani; adica 1/3 din Viata ei - din prima casnicie; inca un baiat, dus de fostul sot (al doilea) in Spania, o adevarata tragedie pentru sotia mea), aceasta ne-mai avand acces la Calculator ... a disparut si Clona !!
    dupa cum vedeti INCA sunt afectat de actiunile Clonarii. In cele 8 luni de chin - moartea sotiei si SECHESTRAREA fetitei de catre rudele ei inconstiente (rudele din partea sotiei) - s-au adaugat NOI ASPECTE ale Clonei: descopeream cu STUPOARE ... DEZASTRUL facut de acest netrebnic: ma "lasase" pe mine - aparent - dar, avand AVATARUL si PSEUDONIMUL meu - Uzurpate cu "permisiunea" celor de la BLOGGER - si-a aruncat VENINUL in blogosfera, prin comentarii indecente si injurioase, lasate pe unde a apucat ca si cum ar fi venit din partea mea !
    Iar eu nu intelegeam DE CE nu ma mai viziteaza vechii prieteni si, de fapt NIMENI ! Si NICI ACUM NU MA MAI VIZITEAZA DECAT ACCIDENTAL ! Cei care si-au adaugat agrafa recent la mine ... nu au fost - pentru mine - CONVINGATORI.
    Imi dau seama ca NU am scapat de efectul Clonei NICI dupa atata Timp !
    Aceasta INACTIVITATE a dumneavoastra ... mi s-a parut suspecta !
    ATATA TOT !
    Nu trebuia insa sa-mi vars potopul meu de necazuri, asupra cuiva ... necunoscut !
    IMI CER sincer IERTARE !
    ~
    Cornelius, (4:51AM)

    RăspundețiȘtergere
  3. Strict despre articolul dvs. :

    L-am recitit - a cata oara (?) - si DA, continui sa nu fiu de acord cu dumnmeavoastra !
    OK ! Sa spunem ca v-ati varsat oful !
    DE CE nu ati continuat ?
    Aici ESTE SPATIUL dumneavoastra ! Puteti FACE ce doriti cu "El" !
    Va rog ... contrapuneti peste VENIN, peste "efectele unor jocuri murdare", adevarata dumneavoastra personalitate !
    Incercati sa [Postati] cu frecventa mai mare ! Va va fi de FOLOS !
    ~
    Dar, va rog sa nu uitati:
    ORICE GAND LASAT ORIUNDE ... revine la Sursa care L-A PRODUS, cu efecte dramatice !
    ~
    Apropo !,
    daca asa efecte AU LOC (vedeti exemplul meu ... de Clonat !) la nivel de "victima" (persoana indirect afectata de actiunea ... acelui [GAND SURSA] !), imi pot usor imagina de adevaratul DEZASTRU, in momentul in care [Gandul multiplicat] ... SE INTOARCE LA SURSA !!!
    Este de compatimit ... acea Sursa !
    ~
    NU VA LASATI ... manipulat, dar nici dumneavoastra NU "manipulati" pe ceilalti !
    Caci ASTA faceti ... ori de cate ori ... dati vina pe ALTUL, oricat de indreptatit ati fi ! Incercati sa NU-L JUDECATI !
    Fiti intransigent, fiti bun Observator, fiti declarativ, dar ... FARA uz de "epitete" demolatoare !
    Exemplu:
    @ democraţia băşinoasă
    @@ afroditei cârnăţărese
    @@@ lăutari din Parlament evanghelizaţi ad-hoc
    @@@@ copii moştenitori de Sida
    @@@@@ INTREAGA POSTARE !!
    ~
    Nimeni nu-i perfect, dar, mai BINE sa "Vedem" SOLUTII, ... dincolo de Constatari !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveti decalaj ORAR ! Nu locuiti in Romania ?
    Ceasul dvs. indica (fata de ORA Romaniei, la care eu sunt PREZENT) un minus de 10 ore !
    Adica dvs. va "aflati" undeva ... prin California, Utah, Statele Unite ale Americii !

    Los Angeles, San Francisco, Vancouver (CA) au "Ceasul" FIX cu 10 ore in urma !
    ~
    Cornelius, :)
    la 19 Noiembrie 2011, 5:18AM ~,

    RăspundețiȘtergere